Čime se bavimo

GINEKOLOGIJA

Pubertet i adolescencija (različite nepravilnosti menstrualnog ciklusa, hormonski poremećaji, kontracepcija, saveti različite prirode…).

Zapaljenja i infekcije genitalnih (polnih) organa.

Vaginalni sekret (vaginalni bris-stepen čistoće) i uzimanje bakterioloških briseva.

Poremećaji grlića materice (zapaljenja, prekancerozna stanja…).

Menstrualni poremećaji i vanmenstrualna krvarenja.

Tumori ženskih polnih organa (video i optička kolposkopija, citološki ili Papanikolau bris, biopsije, aspiracije, kiretaže; ultrazvuk…)

Kontracepcija (kontraceptivne pilule, stavljanje kontraceptivne spirale….) i namerni prekid trudnoće do desete nedelje gestacione starosti.

Hormonski poremećaji (nepravilnosti menstrualnog ciklusa, PCOS….; dijagnostika i terapija)

Neplodnost (ultrazvučni i ginekološki pregledi, folikulometrija, utvrđivanje plodnih dana, bakteriološka obrada, spermogram….)

Prelazno doba žene-klimakterijum (rani gubitak menstruacije, psihofizičke tegobe u toku prelaznog doba, menstrualna i vanmenstrualna krvarenja,….; hormonska supstituciona terapija,….)

Manuelni pregled dojki (obuhvata ručni pregled dojki i pazušnih jama, obuku pacijenta za samopregled, upućivanje pacijenata na dalju dijagnostiku…)

Dijagnostički i terapijski postupci: brisevi, aspiracije, kiretaže, vaporizacije…

PORODILJSTVO

Utvrđivanje trudnoće (danas se preporučuje da prvi pregled u trudnoći bude ultrazvučni pregled, i to, 4-5dana nakon izostanka menstruacije, da bi se utvrdilo prisustvo trudnoće u materici ili prisustvo rane vanmaterične trudnoće, što ima veliki terapijski značaj).

Kontrola trudnoće (manuelni i ultrazvučni pregledi, 4D-pregled, prenatalna dijagnostika, CTG…)

Dijagnostika i lečenje različitih poremećaja u toku trudnoće